zondag 1 januari 2023

Nieuw jaar

Een gezegend 2023 gewenst.
Wat gaat het nieuwe kalenderjaar ons brengen? We rekenen op de komst van Fragments, deel 17 uit de Bootleg Series. Maar verder? Misschien komt Dylan opnieuw naar het Europese continent voor optredens - ik vermoed van niet. Komt er weer een nieuwe studioplaat? Verschijnt dan eindelijk deel 2 uit de Chronicles-reeks?
We weten het allemaal niet. Vorig jaar wisten we met Nieuwjaarsdag ook niets van de twee AFAS-concerten en The Philosophy Of Modern Song. We hadden geen idee van de aankondiging van Fragments.Waarom zouden we de jaaragenda van 2023 wel inzien?
Over Chronicles gesproken, met een vriendin begin ik deze maand aan een Bijbelstudie-reeks. De cursus heet Leven Met God en behandelt onder meer het boek Naakte spiritualiteit van Brian Mclaren. Dat is een Amerikaanse voorganger.
Toen ik in de literatuurlijst van het te bespreken boek keek, zag ik dat deze predikant onder meer Chronicles, Vol. 1 heeft gebruikt. Wij, vriendin en ik, kijken uit naar de besprekingen van het boek.
Enfin.
2023 is van start gegaan. Een Dylanesque jaar toegewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten