donderdag 2 maart 2023

Totebag

Wat is een totebag? Ik kende het niet. Of nou ja, misschien kende ik het wel, maar wist ik niet dat zo'n tasje een naam had. Tot ik het tegenkwam op het blog van Tom Willems.
Hij schrijft namelijk over een totebag, dat wordt weggegeven door de platenzaak Evelyn Novacek in Hoogezand. Die winkel is niet de enige 'weggever'.
Een paar weken geleden haalde ik bij mijn eigen platenboer Wobbe in Leeuwarden de dubbel-cd en box Fragments. Toen ik een week later opnieuw bij Wobbe kwam, drukte Heute, de "assistent" in Wobbe's charmante winkel, een linnen tasje in mijn handen.
Dat is een totebag, weet ik nu. Of het artikel vaker door Wobbe en Heute is weggegeven, weet ik niet. Ik denk het niet. Maakt ook niet uit. De afbeelding van Fragments circuleert nu in den lande. Dat is waar het om gaat. Of dat nu in Leeuwarden of Hoogezand is, doet er niet toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten