maandag 31 juli 2023

Lange vreemde reis


Jochen Markhorst in in de Nederlandse Dylan-wereld een grote naam. Waar Tom Willems zich vooral richt als blogger, is het voor Jochen zaak om het verhaal per boek te publiceren. Dat doet hij dan met overtuiging: in ieder geval in het Engels en het Nederlands.
Zijn jongste boek, waarin Jochen het nummer I Contain Multitudes bespreekt, is nu ook in het Nederlands verschenen. Kopen, dus! Het kan in ieder geval via Amazon, een online boekhandel. Geen idee of het boek ook in de plaatselijke boekhandel te verkrijgen is; hopelijk wel, maar ik heb niet het idee dat dit kan.
Als iemand mij hierover kan informeren, houd ik me van harte aanbevolen. Misschien moet ik maar eens langs de lokale boekhandel met het isbn-nummer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten