donderdag 8 september 2022

Winston Watson

Op internet verscheen deze week een interview met Winston Watson. Hij is als drummer onder op Dylan's Unplugged-optreden. Mooie drummer. Met een glazen wand om zijn drumstel. Zijn details kloppen - luister maar eens naar de percussie bij Shooting Star.
Ik las het verhaal op hoogte. Want gistermiddag was ik in de Achmeatoren, in de panoramazaal. Deze toren is ruim 114 meter hoog. Voor iemand met hoogtevrees een pittige hoogte - ik kwam niet te dicht bij de ramen.
Wel een mooi uitzicht, overigens.
Even voelde ik me the joker en the thief uit All along the watchtower. De twee rijders die in beeld kwamen, heb ik niet kunnen traceren. Gisteren niet, in ieder geval.
Over een paar weken start de Europese najaarstournee 2022. Zal All along the watchtower weer op de setlist komen staan? Vooralsnog is dat het 'geheim van Noordeinde'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten