zaterdag 8 juni 2024

Lopen

In mijn vrije tijd ben ik redacteur van Kerk In Stad. Dit is het kerkblad van de Protestantse Gemeente Groningen. Elke twee weken verschijnt de KiS.
Mijn bijdrage bestaat uit onder meer het schrijven van columns. Met een onregelmatige regelmaat. Voor het nummer van afgelopen dinsdag was ik aan de beurt voor een column.
Omdat ik in een andere bijdrage wel eens Bob Dylan had aangehaald, was het voor deze column geen gek idee om de Nobelprijswinnaar opnieuw te laten verschijnen. In mijn vorige artikel citeerde ik de schrijver niet. Dat was een doorn in het oog van een van de andere redacteuren.
Welnu, die tekortkoming heb ik deze week ruimschoots ingehaald. Met teksten over lopen, nadat mijn voet een blessure had opgelopen. Nu loop ik weer als een spreekwoordelijke kiviet. De paden van overwinning. De paths of victory.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten