dinsdag 28 april 2015

Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is

Tom Willems heeft op zijn blog een serie, waarbij associaties met Dylan worden ingestuurd. “Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is” heet deze serie. Een leuke serie, want ik als volger van dat blog ga ook associëren en ook ik ga Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is. Zo vond ik Dylan onlangs in het Nederlands Dagblad, bij een gedicht waar When The Ships Comes In werd geciteerd.
Nu heb ik weer iets gevonden, op de achterkant van het ND. Daar staan vaak leuke dingen: tweets worden geciteerd, er is een limerick en een Ik & Mijn Huis. In een tweet van vandaag een foto van een telefooncel dat wordt weggehaald. De tweeter (and the monkey man?), Maurice Hengeveld, twittert: 'For the times, they are changing...'
Qua Dylaneske spelling moet Hengeveld nog wel zijn huiswerk doen. Voor de rest: een aardige tweet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten