vrijdag 26 augustus 2022

Kronieken #88 | Tournee

Inmidels is een nieuwe show aangekondigd voor de Europese tournee, dat over een maand van start gaat. Dylan en zijn band treden 7 november op in Dublin; dat is een week na de tot nu toe bekende laatste show van Glasgow, 31 oktober. Worden we alsnog verrast met meerdere Europese optredens?
Things aren't what they were.
Vandaag was ik in Meppel. Nu kom ik vaker in Meppel. En ben ik er vaak ook met een missie. Maar nu had ik een Dylanesque opdracht. In Meppel ontmoette ik Hans, die op zoek was naar een nieuw thuis voor een aantal fanzines. Dat leek me wel wat, en het is altijd goed om een geestverwant te ontmoeten. Hetgeen vandaag geschiedde.
De ontmoeting mondde uit in een mooi gesprek. Vanzelfsprekend.
Ondertussen denk ik aan Dublin. Waar strijkt Dylan in die eerste week van november nog meer neer?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten