dinsdag 9 augustus 2022

Kronieken #87 | Tomorrow is never what it’s supposed to be

Komende vrijdag verschijnt mijn nieuwe boek. Opnieuw uitgegeven bij Uitgeverij Boekscout, wederom over Bob Dylan. In 2011 verscheen mijn eerste Dylan-boek, Gisteren is een herinnering. Komende vrijdag verschijnt Tomorrow is never what it’s supposed to be, wat het vervolg is.
Als je het leuk vindt om een promotiemail van de uitgever te krijgen, stuur me dan een 'toestemmingsverklaring': "Ja, ik geef toestemming voor gebruik van mijn mailadres voor het toezenden van een eenmalige promotiemailing."
Maar dat is vrijdag pas. 
Motown-tekstschrijver Lamont Dozier is overleden. Altijd triest nieuws, als iemand het tijdelijke voor het eeuwige verruilt.
Friersk, bestaande uit Chris Kalsbeek en Geert Veldstra, speelt zondag blues aan de Dokkumer Ee. Zouden ze ook iets uit het oeuvre van Dylan meenemen voor bij het water?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten