zaterdag 28 augustus 2021

Single

Dat is toch ook wat. Vorige week verscheen de single Blind Willie McTell van Bob Dylan. Afkomstig 'from the forthcoming album' Springtime In New York. Dat is deel 16 uit de Bootleg Series.
De singel verscheen dus vorige week. Dit weekend zou het schijfje in Nederland beschikbaar zijn. Dus trok ik gistermiddag naar mijn platenboer om het singeltje op te halen.
Aan mijn platenboer hoef ik niets uit te leggen. Van alles wat van Dylan verschijnt, bestelt hij sowieso een exemplaar voor mij. Dat scheelt een boel uitleggen. We begrijpen elkaar.
Maar gisteren was de single, of singel, nog niet verschenen. "Volgende week," verzekerde hij me. Daar vertrouw ik dan maar op. Het is niet anders. En daarbij, als je zo'n vinyl eenmaal hebt, maakt een week of twee weken extra langer wachten uiteindelijk ook niets uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten