zondag 14 december 2014

Turkije

De afgelopen week was ik offline. Ik was een week in Turkije, het zuid-westen. Een mooie week gehad, en weinig met Dylan van doen gehad. Ik miste dus het grote nieuws dat Shadows In The Night eindelijk wordt uitgegeven!
Het Frank Sinatra-album ligt al een tijdje in de gedachten van mij als Dylan-fan – en waarschijnlijk bij veel meer andere “collega's”. Dinsdag 3 februari 2015 is de officiële release; van mijn platenboer begreep ik dat “Shadows” al 29 januari in de schappen ligt. Mooi om naar uit te kijken!
En dan is er nog dat filmpje van een kwartier over het concert voor 1 man. Jaloers makende beelden. Je zult maar als enige in het publiek zitten, als de grootmeester een (mini-)concert speelt. Ik trek me tegelijk maar op aan de woorden van de 'hoofdpersoon': hij voelde zich enorm vereerd dat Dylan alleen voor hem speelde, maar gelijk ná het optreden miste hij toch iemand om zijn gevoelens mee te delen.
Enfin.
Ik ben weer thuis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten