vrijdag 17 april 2015

Je brief

Vanmorgen was ik even terug in de Estafette. Dit is een kringloopwinkel, mede draaiende gehouden door vrijwilligers die van de gemeente werkervaring moeten opdoen. Ik was vorig jaar één van hen, totdat ik een betaalde baan kreeg.
Enfin.
Tijdens het sneupen tussen de boeken zag ik één titel staan, die me wel aansprak. De dag dat je brief kwam. Dat boekje wilde ik spontaan hebben. Ongeacht de inhoud; het bleek te gaan om een bloemlezing, samengesteld door Amnesty International. Met alle respect, dat was voor mij slechts bijzaak.
Het ging me enkel om de titel. De Dag Dat Je Brief Kwam deed me denken aan Desolation Row. I recieved your letter yesterday, about the time the doorknop broke. Het zal mijn licht autistische inborst zijn dat ik deze link legde. Een link die er niet is, op geen enkele manier.
Maar voor 40 eurocent kon ik het boekje niet laten liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten