zondag 4 februari 2024

On tour

In maart gaat Dylan weer op tournee. Hij begint 1 en 2 maart met optredens in Fort Lauderdale, Florida; maar vlak nadat de overige tourdata bekend waren, werd het toch weer iets lastiger. Veel andere data waren nog niet bevestigd.
Waarschijnlijk een PR-manier om de aandacht vast te houden. Even wat toeschuiven, dan weer intrekken, om vervolgens weer te bevestigen. Dan heb je zomaar drie media-momenten, al is het maar via de fansites. Misschien werkt het zo.
Enfin.
In het kader van "Dylan waar geen of nauwelijks Dylan is", een foto van een jongen die Dylan heet. En die we de reikende hand moeten helpen. Dylan is in diens geval een voornaam, net als die Welshe dichter Dylan Thomas.
Ik herinner me dat ik in vroeger jaren collecte liep met mijn moeder. We kwamen bij een adres met namen van het betreffende gezin. Een van de kinderen had als voornaam 'Dylan'. Mijn moeder probeerde een link te leggen met 'die artiest'. Ik ging door de grond.
Ik was nauwelijks 10 jaar oud.
Toen was Bob al lang en breed met zijn Never Ending Tour bezig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten