woensdag 12 juli 2023

Normandië

De afgelopen periode was ik in Normandië. Samen met mevrouw Frits verbleef ik in een huisje in Le Chenai. Anderhalve week afgesloten van krant, internet, Dylan-tournee.
En toch is Dylan nooit ver weg. Ook niet in Normandië.
Regelmatig zag ik een plaatsnaam voorbij komen, dat me deed denken aan Charlotte Gainsbourg; zij vertolkt het personage Claire Clark in de biopic I'm Not There uit 2008.
Of wat te denken van het huisje waar wij verbleven? Ik heb me ingebeeld dat we in Woodstock waren, in Big Pink. Maar dat waren we niet. En een tape-recorder hadden we evenmin, dus de muziek die we maakten, hebben we niet opgenomen.
Om nog maar te zwijgen van het advocatenkantoor van Dylan Lelievre. Het is niet alleen een achternaam, 'Dylan'. Maar dat wisten we ook wel, dankzij die Welshe dichter.
Enfin.
We zijn weer thuis. We kunnen weer naar hartelust de muziek van Dylan draaien. Dat gebeurt nu ook.
Het klokje thuis, dat tikt toch nergens anders beter dan op je eigen adresje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten