woensdag 26 juli 2023

At Eternity's Gate

Mevrouw Frits en ik keken afgelopen week naar de film At Eternity's Gate. Deze film van regisseur Julian Schnabel stamt al uit 2018, maar ik kende de film niet. Ik ben geen echte filmkijker. Mevrouw Frits is dat wel; althans, als je het afzet tegen mijn kijkgedrag.
Enfin.
De film keken we vanuit huis. KPN had een storing, en om dat ongemak goed te maken, bood de leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten een aantal gratis films aan via de eigen streamingsdienst. Waaronder dus deze film.
Tijdens de film keerde ik vaak terug naar 1976, toen Dylan bezig was met de tweede serie van zijn Rolling Thunder Revue uitvoerde. Tijdens deze tournee speelde hij zo af en toe het nummer Vincent van Gogh, geschreven door Robert Friemark.
Maar dat nummer kwam in de film niet voorbij. Geeft niet. Ik dacht er aan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten