zondag 13 september 2020

Hard Rain

Tom Willems schuift op zijn blog aan bij de discussie over de live-plaat Hard Rain van Dylan. Het is het verslag van de tweede leg van The Rolling Thunder Revue, dat eind '75, begin '76 plaats vond. Het is tijd om het schuim van de lippen te vegen en een lans voor Hard Rain te breken, aldus de blogger - naar verluidt Neerlands beste Dylan-blogger.
Ik weet het niet. Het schuim van de lippen. Ach. 
Zeven jaar geleden was mijn eerste bijdrage voor het online magazine Classic Rock Mag een verhaal over een verborgen juweel. Hard Rain, in mijn geval. Op aanraden van de chef van dit blog. Ik heb geschreven wat ik heb geschreven.
Maar ik ben niet op mijn pik getrapt door de Hard Rain-discussies. Mijn nachtrust wordt niet verstoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten