dinsdag 27 oktober 2020

Aantekeningen

Tom Willems stopte onlangs met zijn indrukwekkende blog Bob Dylan in (het) Nederland(s). Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Onlangs is Tom alsnog een Dylan-blog begonnen: de Bob Dylan aantekeningen.
"Schrijven over Bob Dylan is voor mij een aangename vrijetijdsbesteding (het feit dat er dan ook nog mensen zijn die geïnteresseerd zijn in wat ik schrijf, is een aangename bijkomstigheid). En dus kan ik het - veel eerder dan ik aanvankelijk van plan was - niet laten om vanaf nul te beginnen. Een nieuwe blog, een schone lei. Alles moet anders en toch ben ik nog dezelfde," aldus Tom.
Die aangename vrijetijdsbesteding herken ik wel. Dat is voor mij ook een belangrijke reden voor het onderhouden van mijn eigen Dylan-blog. Omdat het zo leuk is om over Dylan te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten