dinsdag 1 oktober 2019

Zes

Zes jaar geleden plaatste ik het eerste bericht op dit blog. Het was kort na de release van Another Self Portrait, deel 10 uit de Bootleg Series van Dylan. Een goede aanleiding om dit blog Een Ander Zelfportret te noemen. Want het is een ander zelfportret als je het bekijkt met dat andere blog wat ik onderhoud.
Toen ik begon, had ik niet het idee hoe lang ik over Dylan zou bloggen. En wat ik zou gaan bloggen. Wel dat ik de tournee van die herfst zou volgen. En daarna zou ik wel kijken wat ging gebeuren. 
Zes jaar en honderden berichten later heb ik wel een redelijk beeld wat ik over Dylan te vertellen heb. Het is meer een kroniek, een verslag. Niet per se een interpretatie van het leven en werk van de bard. Dat hoeft ook niet, daar zijn andere middelen voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten